Renault Cuboom dicht

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens BN/De Stem verkeert het bedrijf in financiële problemen. Op dit moment wordt volgens de krant het personeel ingelicht. Bestuurder Henry Stroek van CNV Bedrijvenbond zegt in BN/De Stem dat financiers de kredietkraan hebben dichtgedraaid, maar dat het bedrijf niet failliet is. Stroek wijt de problemen aan de economische crisis en de snelle groei van het bedrijf.

Het huidige bedrijf ontstond bijna twee jaar geleden uit een fusie tussen Van der Boom (Tilburg) en Cuelenaere (Steenbergen) en overname van Renault/bedrijf Janssens in Breda, Etten-Leur en Roosendaal. In 2007 werd volgens gegevens bij de Kamer van Koophandel een nettoverlies van zeven ton geleden. Er werken tweehonderd mensen bij het bedrijf.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Renault Cuboom dicht | Automotive Online

Renault Cuboom dicht

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgens BN/De Stem verkeert het bedrijf in financiële problemen. Op dit moment wordt volgens de krant het personeel ingelicht. Bestuurder Henry Stroek van CNV Bedrijvenbond zegt in BN/De Stem dat financiers de kredietkraan hebben dichtgedraaid, maar dat het bedrijf niet failliet is. Stroek wijt de problemen aan de economische crisis en de snelle groei van het bedrijf.

Het huidige bedrijf ontstond bijna twee jaar geleden uit een fusie tussen Van der Boom (Tilburg) en Cuelenaere (Steenbergen) en overname van Renault/bedrijf Janssens in Breda, Etten-Leur en Roosendaal. In 2007 werd volgens gegevens bij de Kamer van Koophandel een nettoverlies van zeven ton geleden. Er werken tweehonderd mensen bij het bedrijf.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.