Nieuwe identiteit voor Citroën

Redactie Redactie
• Laatste update:

De dealers moeten een nieuwe huisstijl krijgen om de relatie met de klant en de merkbeleving een nieuwe impuls te geven. De overgang vindt geleidelijk plaats, maar moet binnen vijf jaar voor alle dealers afgerond zijn. De nieuwe huisstijl wordt ook ingevoerd voor het occasionprogramma onder het label Citroën Select. Het Franse merk wil in de top drie terecht komen wat klanttevredenheid betreft.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Nieuwe identiteit voor Citroën | Automotive Online

Nieuwe identiteit voor Citroën

Redactie Redactie
• Laatste update:

De dealers moeten een nieuwe huisstijl krijgen om de relatie met de klant en de merkbeleving een nieuwe impuls te geven. De overgang vindt geleidelijk plaats, maar moet binnen vijf jaar voor alle dealers afgerond zijn. De nieuwe huisstijl wordt ook ingevoerd voor het occasionprogramma onder het label Citroën Select. Het Franse merk wil in de top drie terecht komen wat klanttevredenheid betreft.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.