AD verhoogt standards, 12 leden haken af

Redactie Redactie
• Laatste update:

Verder wil AD meer activiteiten centraal organiseren, bijvoorbeeld de marketing. Om die reden is de contributie verhoogd. “Deze verhoogde contributie hoeft overigens niet voor verhoogde kosten te zorgen", zegt formulemanager Nico Treur. "De vormgeving van advertenties wordt nu centraal door ons verzorgd, dit hoeft een lid niet meer zelf te bekostigen."

Twaalf leden van de 150 hebben te kennen gegeven vanwege de gevraagde investeringen hun lidmaatschap te beëindigen. Volgens formulemanager Nico Treur gaat het hier vooral om bedrijven die al niet meer wilden investeren in de garageformule omdat ze voor het bedrijf geen opvolging hebben of omdat ze zich in schade willen specialiseren.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.