Nieuwe B2B autoverkoopsite

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Vanaf de homepage ben je één klik verwijderd van de laatst ingebrachte advertenties, in drie stappen ben je bij het juiste merk en type.” Bij het inbrengen van de advertentie kunnen bedrijven kiezen of ze de auto alleen B2B, alleen aan particulieren óf aan beide adverteren. Aangesloten (en ingelogde) bedrijven kunnen op de site gelijk de handels- en consumentenprijzen zien, consumenten uiteraard alleen de consumentenprijzen.

In de pilot-fase is deelname nog gratis; daarna betalen bedrijven 300 euro per jaar, ongeacht het aantal plaatsingen. “Een plaatsing blijft dertig dagen staan, dan gaat hij er af. Het autobedrijf krijgt daar natuurlijk melding van.” Het is niet mogelijk om via systemen als Wheeler Delta de auto’s automatisch op de website te plaatsen. “Vooralsnog gaan we dit niet doen”, zegt Geerts. “Door de auto handmatig in te voeren, komt hij weer even onder de aandacht en blijf je als bedrijf gefocust op je voorraden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Nieuwe B2B autoverkoopsite | Automotive Online

Nieuwe B2B autoverkoopsite

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Vanaf de homepage ben je één klik verwijderd van de laatst ingebrachte advertenties, in drie stappen ben je bij het juiste merk en type.” Bij het inbrengen van de advertentie kunnen bedrijven kiezen of ze de auto alleen B2B, alleen aan particulieren óf aan beide adverteren. Aangesloten (en ingelogde) bedrijven kunnen op de site gelijk de handels- en consumentenprijzen zien, consumenten uiteraard alleen de consumentenprijzen.

In de pilot-fase is deelname nog gratis; daarna betalen bedrijven 300 euro per jaar, ongeacht het aantal plaatsingen. “Een plaatsing blijft dertig dagen staan, dan gaat hij er af. Het autobedrijf krijgt daar natuurlijk melding van.” Het is niet mogelijk om via systemen als Wheeler Delta de auto’s automatisch op de website te plaatsen. “Vooralsnog gaan we dit niet doen”, zegt Geerts. “Door de auto handmatig in te voeren, komt hij weer even onder de aandacht en blijf je als bedrijf gefocust op je voorraden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.