AutoRAI: minder bezoekers, meer leads

Redactie Redactie
• Laatste update:

Hij is desalniettemin positief. “Uit overleg met de standhouders blijkt dat het aantal leads de verwachtingen ver heeft overtroffen. Bovendien is de bezoeksduur per persoon langer, iets wat ongetwijfeld te maken heeft het grote aantal primeurs.” Het wat lagere bezoekersaantal heeft volgen Molenschot onder meer te maken met het mooie weer. “Als één iemand uit een gezin naar de beurs gaat, zegt de rest met mooi weer eerder: ‘wij gaan wat anders doen’.”

De bulk van de bezoekers moet overigens nog komen, denkt de organisatie. “De vorige keer zaten de vakantiedagen aan het begin van de beurs, nu aan het einde”, zegt Molenschot, doelend op het paasweekend.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.