Favier start adviesbureau aftersales

Redactie Redactie
• Laatste update:

Zijn eerste klant is de Epskamp Mobiliteits Groep.

Volgens Favier leveren veel adviseurs uitgebreide analyses en dikke adviesrapporten, maar ontbreekt het hen aan voldoende relevante ervaring om de gegeven adviezen ook in de praktijk in te voeren. Dát doet hij dus wel, als een dealer dat wil. Zo zorgt hij onder meer voor begeleiding van de mensen die de gegeven adviezen moeten uitvoeren. Zijn ervaring deed Favier o.m. op als aftersales manager bij een Ford-dealer en in een directiefunctie bij een Renault-dealer.

Om duidelijk te maken dat hij gelooft in de resultaten van zijn aanpak, werkt Favier deels volgens de no cure no pay gedachte: 50% van het tarief is afhankelijk van het resultaat, met een geld-terug-garantie. Daarnaast zijn het intake-gesprek en de quickscan gratis.

Favier concentreert zich op negen ‘lekken’ die het rendement van de aftersales bedreigen, waaronder het aantal verkochte uren, het debiteurensaldo, faalkosten, de post onderhanden werk en de verhouding direct-indirect personeel.

Zie voor meer informatie de link hieronder (vanaf eind februari):

www.fa4consultancy.nl

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.