Fusie Bochane met Jansen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bochane Beheer (Veenendaal) en Jansen Management (Nuenen) willen op 1 januari aanstaande één worden. De beide dealergroepen hebben hun basis in Renault, maar vertegenwoordigen inmiddels ook de merken Nissan, Peugeot, Hyundai, Mazda en Dacia. Ook hebben ze twee schadebedrijven en een merkonafhankelijke leasemaatschappij.

Bochane is actief in het midden van het land, Jansen in Brabant en Limburg (o.m. Venlo, Helmond en Nuenen). Het directieteam van de nieuwe onderneming krijgt vijf leden: drie van hen komen van Bochane, twee van Jansen. Piet Bochane krijgt de leiding.

Volgens Piet Bochane – wiens bedrijf jaarlijks ongeveer 4.500 auto’s verkoopt – kan het nieuwe bedrijf zijn schaalgrootte benutten bij de inkoop en bij de centralisatie van het backoffice. De onderneming is nog niet uitgegroeid, zegt hij desgevraagd. “We hebben een duale strategie: enerzijds willen we de afzet van onze merken in ons huidige bewerkingsgebied vergroten, anderzijds gaan we ook op zoek naar uitbreiding van onze activiteiten búiten ons huidige bewerkingsgebied.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Fusie Bochane met Jansen | Automotive Online

Fusie Bochane met Jansen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Bochane Beheer (Veenendaal) en Jansen Management (Nuenen) willen op 1 januari aanstaande één worden. De beide dealergroepen hebben hun basis in Renault, maar vertegenwoordigen inmiddels ook de merken Nissan, Peugeot, Hyundai, Mazda en Dacia. Ook hebben ze twee schadebedrijven en een merkonafhankelijke leasemaatschappij.

Bochane is actief in het midden van het land, Jansen in Brabant en Limburg (o.m. Venlo, Helmond en Nuenen). Het directieteam van de nieuwe onderneming krijgt vijf leden: drie van hen komen van Bochane, twee van Jansen. Piet Bochane krijgt de leiding.

Volgens Piet Bochane – wiens bedrijf jaarlijks ongeveer 4.500 auto’s verkoopt – kan het nieuwe bedrijf zijn schaalgrootte benutten bij de inkoop en bij de centralisatie van het backoffice. De onderneming is nog niet uitgegroeid, zegt hij desgevraagd. “We hebben een duale strategie: enerzijds willen we de afzet van onze merken in ons huidige bewerkingsgebied vergroten, anderzijds gaan we ook op zoek naar uitbreiding van onze activiteiten búiten ons huidige bewerkingsgebied.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.