Profile gaat met klanten chatten

Redactie Redactie
• Laatste update:

nl specifieke prijsinformatie. “Er wordt gebruik gemaakt van dezelfde data die ook Van Heck op zijn site gebruikt”, zegt algemeen directeur Luc van Bussel. “Maar we gaan niet alle prijsinformatie live op internet zetten. Service is voor ons meer dan het vervangen van versleten onderdelen. De consument kan in zijn aanvraag aangeven of hij een bepaalde klacht heeft. In dat geval neemt de dichtstbijzijnde Profile-vestiging contact met hem op voor overleg over die klacht.”
Vanaf eind september is het zelfs mogelijk om te chatten met de Profile-vestiging in de buurt.

De nieuwe website over onderhoud is vandaag online gegaan, samen met www.mijnautovelg.nl en www.mijnautoband.nl . “Daar vindt de klant informatie over velgen en banden”, aldus Van Bussel. “Het zijn niet weer van die discount-sites, maar er wordt specifieke informatie gegeven.” Het blijft niet bij internet alleen, Profile wil over enige tijd ook een sms-service beginnen. “Als je dan je bandenmaat sms’t, krijg je een offerte voor winterbanden in een sms-je terug”, zegt Van Bussel.

Om orde in de verschillende websites van Profile te scheppen, worden ze nog dit jaar onder een overkoepelende site gehangen: www.degrootstegaragevannederland.nl .

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Profile gaat met klanten chatten | Automotive Online

Profile gaat met klanten chatten

Redactie Redactie
• Laatste update:

nl specifieke prijsinformatie. “Er wordt gebruik gemaakt van dezelfde data die ook Van Heck op zijn site gebruikt”, zegt algemeen directeur Luc van Bussel. “Maar we gaan niet alle prijsinformatie live op internet zetten. Service is voor ons meer dan het vervangen van versleten onderdelen. De consument kan in zijn aanvraag aangeven of hij een bepaalde klacht heeft. In dat geval neemt de dichtstbijzijnde Profile-vestiging contact met hem op voor overleg over die klacht.”
Vanaf eind september is het zelfs mogelijk om te chatten met de Profile-vestiging in de buurt.

De nieuwe website over onderhoud is vandaag online gegaan, samen met www.mijnautovelg.nl en www.mijnautoband.nl . “Daar vindt de klant informatie over velgen en banden”, aldus Van Bussel. “Het zijn niet weer van die discount-sites, maar er wordt specifieke informatie gegeven.” Het blijft niet bij internet alleen, Profile wil over enige tijd ook een sms-service beginnen. “Als je dan je bandenmaat sms’t, krijg je een offerte voor winterbanden in een sms-je terug”, zegt Van Bussel.

Om orde in de verschillende websites van Profile te scheppen, worden ze nog dit jaar onder een overkoepelende site gehangen: www.degrootstegaragevannederland.nl .

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.