Wij zijn automotive
Automotive werkplaats | Nieuwsbrief | Colofon | Abonneeservice | Adverteren | Abonnement 
Online Adverteren
Vakblad adverteren

Autopodium ‘verzuipt’

16-03-2005 00:00

Het ‘autotijdschriftenlandschap’ blijft maar veranderen. Inmiddels waren we gewend aan de komst van nieuwe bladen, maar nu verdwijnt er één: Autopodium is niet meer. Autopodium werd uitgegeven door Audax Publishing dat zich door ‘tegenvallende resultaten’ genoodzaakt ziet tot deze stap. In 2003 werd Audax Publishing eigenaar van Autopodium dat oorspronkelijk werd opgericht door Bas Heideman en Benny Hogeweg (beiden ex-Autoweek). De komst van Autopodium veroorzaakte behoorlijk wat reuring in bladenland: Autoweek kwam ook met een Glossy (GTO) en ook andere tijdschriften pasten hun formule aan. Hoofdredacteur Bas Heideman: “We zijn verzopen in de storm die we zelf hebben veroorzaakt. De markt is op dit moment zó competitief – je moet als uitgever fors investeren in marketing en promotie als je wat wil. Als dat niet gebeurt, houdt het gewoon op. Het is jammer van een mooi blad.”

Reageer Doorsturen
Overige berichten
Maak Automotive uw homepage | Nieuwsbrief | Colofon | RSS-feeds


website realisatie CyberNed Internet Services