RDC start managementsysteem voor online leads

Redactie Redactie
• Laatste update:

Leads die bijvoorbeeld via Autoscout 24 of Autotrader binnenkomen, worden in het systeem gezet. Vervolgens kunnen ze worden verspreid binnen het bedrijf naar de juiste medewerkers en eventueel geautomatiseerd doorgestuurd naar leadmanagementsystemen als ILMS (Nieuweautokopen.nl), LEF (UnameIT) en Websolve. 

Gebruikers van de RDC-dienst OBS-VM hebben al een aantal weken het systeem kunnen testen en hebben een gratis proefperiode tot 1 augustus. “Lead-Hub maakt een effectieve leadopvolging en betere conversie mogelijk”, zegt Rico van der Vies, productmanager bij RDC. “Het reduceert stress en werkdruk omdat leads niet langer handmatig hoeven worden overgenomen. Bovendien wordt het voor het management eenvoudiger om de verschillende advertentiekanalen te beoordelen en de opvolging te monitoren.” 

In Lead-Hub worden leads voor onder andere proefritaanvragen, inruilverzoeken, contactformulieren en chatsessies verzameld. Later kunnen ook gesproken leads in het systeem worden toegevoegd.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

RDC start managementsysteem voor online leads | Automotive Online

RDC start managementsysteem voor online leads

Redactie Redactie
• Laatste update:

Leads die bijvoorbeeld via Autoscout 24 of Autotrader binnenkomen, worden in het systeem gezet. Vervolgens kunnen ze worden verspreid binnen het bedrijf naar de juiste medewerkers en eventueel geautomatiseerd doorgestuurd naar leadmanagementsystemen als ILMS (Nieuweautokopen.nl), LEF (UnameIT) en Websolve. 

Gebruikers van de RDC-dienst OBS-VM hebben al een aantal weken het systeem kunnen testen en hebben een gratis proefperiode tot 1 augustus. “Lead-Hub maakt een effectieve leadopvolging en betere conversie mogelijk”, zegt Rico van der Vies, productmanager bij RDC. “Het reduceert stress en werkdruk omdat leads niet langer handmatig hoeven worden overgenomen. Bovendien wordt het voor het management eenvoudiger om de verschillende advertentiekanalen te beoordelen en de opvolging te monitoren.” 

In Lead-Hub worden leads voor onder andere proefritaanvragen, inruilverzoeken, contactformulieren en chatsessies verzameld. Later kunnen ook gesproken leads in het systeem worden toegevoegd.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.