Auto Aaltink in Nijverdal benoemd tot Fiat-dealer

Redactie Redactie
• Laatste update:

Ewald Aaltink, algemeen directeur van Auto Aaltink, is blij met de toevoeging van het merk. “Het is een mooie aanvulling voor ons bedrijf en een goede vervanger van Chevrolet (Aaltink was dealer van het merk, dat zich terugtrekt uit Europa, red.). En we kunnen nu bedrijfsauto’s aan onze activiteiten toevoegen, dat is interessant. Er zitten veel mkb’s in de omgeving die we kunnen bedienen. Ik verwacht daar ook extra omzet uit.”

Passie en emotie
Aaltink verwacht met Fiat zijn doelgroep te verbreden. “Het is een compleet ander merk dan Mitsubishi met echt zijn eigen beleving. Het is een merk dat veel passie en emotie oproept, en daar willen we ook op inspelen.”

Door de uitbreiding van zijn portfolio heeft Aaltink extra personeelsleden aangenomen, in de werkplaats en op sales. “En we investeren extra in marketing, dat hoort bij een merk als Fiat. Eind november willen we samen met ondernemers uit de omgeving een Italiaans lifestyle event houden in ons bedrijf. Zo willen we ons Fiat-dealerschap feestelijk inluiden.” 

Of Aaltink op termijn ook andere merken uit de Fiat-stal zal toevoegen, kan de directeur nog niet zeggen. “Ik wil niet in zeven sloten tegelijk lopen, laten we eerst Fiat goed op de rit zetten. We moeten ook een rendabele businesscase voor ogen houden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Auto Aaltink in Nijverdal benoemd tot Fiat-dealer | Automotive Online

Auto Aaltink in Nijverdal benoemd tot Fiat-dealer

Redactie Redactie
• Laatste update:

Ewald Aaltink, algemeen directeur van Auto Aaltink, is blij met de toevoeging van het merk. “Het is een mooie aanvulling voor ons bedrijf en een goede vervanger van Chevrolet (Aaltink was dealer van het merk, dat zich terugtrekt uit Europa, red.). En we kunnen nu bedrijfsauto’s aan onze activiteiten toevoegen, dat is interessant. Er zitten veel mkb’s in de omgeving die we kunnen bedienen. Ik verwacht daar ook extra omzet uit.”

Passie en emotie
Aaltink verwacht met Fiat zijn doelgroep te verbreden. “Het is een compleet ander merk dan Mitsubishi met echt zijn eigen beleving. Het is een merk dat veel passie en emotie oproept, en daar willen we ook op inspelen.”

Door de uitbreiding van zijn portfolio heeft Aaltink extra personeelsleden aangenomen, in de werkplaats en op sales. “En we investeren extra in marketing, dat hoort bij een merk als Fiat. Eind november willen we samen met ondernemers uit de omgeving een Italiaans lifestyle event houden in ons bedrijf. Zo willen we ons Fiat-dealerschap feestelijk inluiden.” 

Of Aaltink op termijn ook andere merken uit de Fiat-stal zal toevoegen, kan de directeur nog niet zeggen. “Ik wil niet in zeven sloten tegelijk lopen, laten we eerst Fiat goed op de rit zetten. We moeten ook een rendabele businesscase voor ogen houden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.