Automotive 3: privélease is aanjager c2b-verkopen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Het gebrek aan jonge, gewilde occasions is een andere aanjager voor de c2b-verkoop, zegt Bas Oude Luttinkhuis, directeur van Ikwilvanmijnautoaf.nl. “Consumenten kopen een Mercedes, Audi of BMW van een jaar oud in Duitsland en leveren hun oude auto bij ons in.” In Automotive 3, die vrijdag verschijnt maar voor abonnees nu al digitaal te lezen is, staan de belangrijkste c2b-kopers op een rij. 

Dossier Remarketing
Verder in het dossier Remarketing is er aandacht voor de rol die big data speelt in het proces, voor het belang van goed beeld bij occasionadvertenties en voor het getouwtrek tussen autobedrijven om de juiste importauto’s. Ook staat er te lezen wat het klantprofiel is van de verschillende occasionbezitters en hoe merktrouw ze zijn. 

Verder in het derde nummer van 2015:
– een verslag van het Automotive Vastgoedseminar;
– het nieuws van de Autosalon in Genève;
– interview met Sjaak van der Burgt van lakkenfabrikant PPG;
– de aanhoudende strijd om het koudemiddel;
– eigen zaak; PS 50 Maatwerk Lease;
– de Fiat 500X in het autonieuws;
– en columns van Hans Adriani en Arjen de Jong

Automotive 3 verschijnt aanstaande vrijdag. Abonnees kunnen het blad hier al online lezen.  

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Automotive 3: privélease is aanjager c2b-verkopen | Automotive Online

Automotive 3: privélease is aanjager c2b-verkopen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Het gebrek aan jonge, gewilde occasions is een andere aanjager voor de c2b-verkoop, zegt Bas Oude Luttinkhuis, directeur van Ikwilvanmijnautoaf.nl. “Consumenten kopen een Mercedes, Audi of BMW van een jaar oud in Duitsland en leveren hun oude auto bij ons in.” In Automotive 3, die vrijdag verschijnt maar voor abonnees nu al digitaal te lezen is, staan de belangrijkste c2b-kopers op een rij. 

Dossier Remarketing
Verder in het dossier Remarketing is er aandacht voor de rol die big data speelt in het proces, voor het belang van goed beeld bij occasionadvertenties en voor het getouwtrek tussen autobedrijven om de juiste importauto’s. Ook staat er te lezen wat het klantprofiel is van de verschillende occasionbezitters en hoe merktrouw ze zijn. 

Verder in het derde nummer van 2015:
– een verslag van het Automotive Vastgoedseminar;
– het nieuws van de Autosalon in Genève;
– interview met Sjaak van der Burgt van lakkenfabrikant PPG;
– de aanhoudende strijd om het koudemiddel;
– eigen zaak; PS 50 Maatwerk Lease;
– de Fiat 500X in het autonieuws;
– en columns van Hans Adriani en Arjen de Jong

Automotive 3 verschijnt aanstaande vrijdag. Abonnees kunnen het blad hier al online lezen.  

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.