Van den Udenhout introduceert Pitstop service [advertorial]

Redactie Redactie
• Laatste update:

Het gemak van snelle service
Pitstop-klanten worden persoonlijk ontvangen in de daarvoor ingerichte ruimte. Zo kan een snelle doorstroom gegarandeerd worden en komt men niet in aanraking met de bedrijvigheid in de showroom of werkplaats.

Om korte wachttijden, van slecht 10 minuten, te kunnen hanteren is de Pitstop gericht op kleine reparaties. Denk hierbij aan het vervangen van een kapotte lamp, plaatsen van nieuwe ruitenwissers of aanvullen van olie of ruitensproeiervloeistof.

Daarnaast worden vaste prijzen gecommuniceerd. Duidelijk, transparant en meteen weten waar je aan toe bent!

Van den Udenhout merkt dat de huidige markt vraagt om verandering, middels deze manier van dienstverlening wordt de klant ontzorgt en optimaal geholpen bij kleine reparaties.

Start in Den Bosch
Van den Udenhout start met de Pitstop op de vestiging in Den Bosch en streeft ernaar in de toekomst het concept over meerdere vestigingen uit te rollen. “Middels dit initiatief kunnen we nog beter aan de behoefte van onze klanten voldoen, met als doel een langdurige klant relatie op te bouwen”, aldus Michel Cardol, After Salesmanager.

De Pitstopservice is vooralsnog alleen te bezoeken door Audi, Volkswagen en Volkswagen Bedrijfswagen rijders.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Bezoek de Pitstop aan de Balkweg 1 in Den Bosch. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Van den Udenhout introduceert Pitstop service [advertorial] | Automotive Online

Van den Udenhout introduceert Pitstop service [advertorial]

Redactie Redactie
• Laatste update:

Het gemak van snelle service
Pitstop-klanten worden persoonlijk ontvangen in de daarvoor ingerichte ruimte. Zo kan een snelle doorstroom gegarandeerd worden en komt men niet in aanraking met de bedrijvigheid in de showroom of werkplaats.

Om korte wachttijden, van slecht 10 minuten, te kunnen hanteren is de Pitstop gericht op kleine reparaties. Denk hierbij aan het vervangen van een kapotte lamp, plaatsen van nieuwe ruitenwissers of aanvullen van olie of ruitensproeiervloeistof.

Daarnaast worden vaste prijzen gecommuniceerd. Duidelijk, transparant en meteen weten waar je aan toe bent!

Van den Udenhout merkt dat de huidige markt vraagt om verandering, middels deze manier van dienstverlening wordt de klant ontzorgt en optimaal geholpen bij kleine reparaties.

Start in Den Bosch
Van den Udenhout start met de Pitstop op de vestiging in Den Bosch en streeft ernaar in de toekomst het concept over meerdere vestigingen uit te rollen. “Middels dit initiatief kunnen we nog beter aan de behoefte van onze klanten voldoen, met als doel een langdurige klant relatie op te bouwen”, aldus Michel Cardol, After Salesmanager.

De Pitstopservice is vooralsnog alleen te bezoeken door Audi, Volkswagen en Volkswagen Bedrijfswagen rijders.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Bezoek de Pitstop aan de Balkweg 1 in Den Bosch. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.