Bovag investeert in grootschalige mediacampagne

Redactie Redactie
• Laatste update:

Hiervoor zet Bovag een mediacampagne in. Op billboards langs snelwegen, met banners op internet, bij publieksevenementen en via tv-commercials moet het merk onder de aandacht worden gebracht. De branchevereniging hoopt dat consumenten hierdoor vaker voor een Bovag-bedrijf kiezen. Het consumentenmerk is immers voor meer dan negentig procent van de Bovag-leden de belangrijkste reden voor hun lidmaatschap. 

De tv-reclame is sinds gisteren op verschillende zenders te zien en loopt in ieder geval tot eind dit jaar en mogelijk ook in 2015 en 2016. Het is de bedoeling dat 92 procent van de doelgroep de commercial minstens één keer heeft gezien en 74 procent minstens drie keer. 

Foto: Facebook 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.