Automotive 9 over de ondergang van Koops Furness

Redactie Redactie
• Laatste update:

In deze reconstructie valt onder meer te lezen hoe al in 2013 bij de aandeelhouders en directie de paniek begon toe te nemen. In 2014 volgden de gebeurtenissen elkaar in hoog tempo op.  Abonnees kunnen het artikel nu al online lezen in de nieuwste editie van Automotive Management. Vrijdag verschijnt de printversie.

De Automotive staat in het teken van duurzame mobileit. De twee keurmerken, Erkend Duurzaam en Duurzaam Repareren, willen fuseren. Maar dat proces verloopt moeizaam. Ook is er aandacht voor de levensvatbaarheid van de verschillende autodeelconcepten. 

Verder in het negende nummer van 2014:

  • Motorhuis probeert door middel van een pop-up store aan het Museumplein Amsterdammers in een Mazda te krijgen;
  • De lakkenmarkt staat onder druk. Lakkenleveranciers strijden om iedere vierkante centimeter;
  • Een interview met Léan Verstoep, managing director van Kia Motors Nederland;
  • Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong;
  • Een interview met Piet Renses, de nieuwe directeur van dataleverancier VWE;
  • Een dagboek van Frank Meijer, hij is binnen Hyundai Motor Europe verantwoorderlijk voor de uitrol van de waterstofauto;
  • In Nieuwe Post vertelt de kersverse Mazda Motor Nederland-directeur Geraldine Brouwer over haar beweegredenen;
  • De vakbeurs Ecomobiel;
  • Autobedrijf Tijink opende een tweede vestiging, in Reutum;
  • Deskundigen over de kansen van de nieuwe Nissan Pulsar.

 Lees Automotive Management 9 hier online.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Automotive 9 over de ondergang van Koops Furness | Automotive Online

Automotive 9 over de ondergang van Koops Furness

Redactie Redactie
• Laatste update:

In deze reconstructie valt onder meer te lezen hoe al in 2013 bij de aandeelhouders en directie de paniek begon toe te nemen. In 2014 volgden de gebeurtenissen elkaar in hoog tempo op.  Abonnees kunnen het artikel nu al online lezen in de nieuwste editie van Automotive Management. Vrijdag verschijnt de printversie.

De Automotive staat in het teken van duurzame mobileit. De twee keurmerken, Erkend Duurzaam en Duurzaam Repareren, willen fuseren. Maar dat proces verloopt moeizaam. Ook is er aandacht voor de levensvatbaarheid van de verschillende autodeelconcepten. 

Verder in het negende nummer van 2014:

  • Motorhuis probeert door middel van een pop-up store aan het Museumplein Amsterdammers in een Mazda te krijgen;
  • De lakkenmarkt staat onder druk. Lakkenleveranciers strijden om iedere vierkante centimeter;
  • Een interview met Léan Verstoep, managing director van Kia Motors Nederland;
  • Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong;
  • Een interview met Piet Renses, de nieuwe directeur van dataleverancier VWE;
  • Een dagboek van Frank Meijer, hij is binnen Hyundai Motor Europe verantwoorderlijk voor de uitrol van de waterstofauto;
  • In Nieuwe Post vertelt de kersverse Mazda Motor Nederland-directeur Geraldine Brouwer over haar beweegredenen;
  • De vakbeurs Ecomobiel;
  • Autobedrijf Tijink opende een tweede vestiging, in Reutum;
  • Deskundigen over de kansen van de nieuwe Nissan Pulsar.

 Lees Automotive Management 9 hier online.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.