Podium: KCC verdient zich terug, maar niet vanzelf

Redactie Redactie
• Laatste update:


Veel dealers hebben naar Engels (en elkaars) voorbeeld besloten een eigen klantcontactcenter op te zetten. Inmiddels blijken echter niet alle initiatieven even succesvol. De praktijk is weerbarstig en inderdaad: het opzetten van een KCC lijkt op het opzetten van een groentewinkel in een autobedrijf. Het is een hele andere tak van sport.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Podium: KCC verdient zich terug, maar niet vanzelf | Automotive Online

Podium: KCC verdient zich terug, maar niet vanzelf

Redactie Redactie
• Laatste update:


Veel dealers hebben naar Engels (en elkaars) voorbeeld besloten een eigen klantcontactcenter op te zetten. Inmiddels blijken echter niet alle initiatieven even succesvol. De praktijk is weerbarstig en inderdaad: het opzetten van een KCC lijkt op het opzetten van een groentewinkel in een autobedrijf. Het is een hele andere tak van sport.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.