Autorola komt ook met inruilmodule

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat meldt het bedrijf. Verschillende occasionsites en veilinghuizen gingen Autorola, dat zelf met de ANWB samenwerkt voor consumenten die hun auto willen verkopen, voor. 

Via de module stellen bedrijven zelf een omschrijving van de inruilauto op (nu doet een expert van Autorola dat) en kunnen hem meteen aanbieden aan hun eigen netwerk van handelaren en aan een groep van zo’n honderd door Autorola geselecteerde nationale en internationale handelaren. 

“Daarin verschilt onze dienst van die van andere aanbieders”, zegt Maarten Bekkers, general manager van Autorola Benelux. “Wij bieden de auto ook bij buitenlandse handelaren aan.”

Snellere doorlooptijd
Op dit moment is de doorlooptijd van inruilauto’s via de veiling soms wel twee weken, vertelt Bekkers. “Via de inruilautomodule kan het hele inruilproces optimaal beheerd worden met een zeer snelle doorlooptijd.”

Autobedrijven beheren via de module biedingen van hun eigen handelaren en kunnen daarnaast een bod aanvragen bij het internationale Autorola-netwerk. “Het gaat daarbij om een 24-uurs bod of een flitsbod, dan krijgen ze binnen tien minuten een bieding.”

Geen abonnement
Bekkers: “Autobedrijven beheren via de online Inruilautomonitor het hele proces. Ze kunnen de biedingen uit hun eigen netwerk eenvoudig vergelijken met die uit de Autorola-groep en kiezen zelf op welk bod ze ingaan.”

De Autorola Inruilservice is alleen bedoeld voor autobedrijven (niet voor consumenten) en gaat vandaag in Nederland en België live.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Autorola komt ook met inruilmodule | Automotive Online

Autorola komt ook met inruilmodule

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat meldt het bedrijf. Verschillende occasionsites en veilinghuizen gingen Autorola, dat zelf met de ANWB samenwerkt voor consumenten die hun auto willen verkopen, voor. 

Via de module stellen bedrijven zelf een omschrijving van de inruilauto op (nu doet een expert van Autorola dat) en kunnen hem meteen aanbieden aan hun eigen netwerk van handelaren en aan een groep van zo’n honderd door Autorola geselecteerde nationale en internationale handelaren. 

“Daarin verschilt onze dienst van die van andere aanbieders”, zegt Maarten Bekkers, general manager van Autorola Benelux. “Wij bieden de auto ook bij buitenlandse handelaren aan.”

Snellere doorlooptijd
Op dit moment is de doorlooptijd van inruilauto’s via de veiling soms wel twee weken, vertelt Bekkers. “Via de inruilautomodule kan het hele inruilproces optimaal beheerd worden met een zeer snelle doorlooptijd.”

Autobedrijven beheren via de module biedingen van hun eigen handelaren en kunnen daarnaast een bod aanvragen bij het internationale Autorola-netwerk. “Het gaat daarbij om een 24-uurs bod of een flitsbod, dan krijgen ze binnen tien minuten een bieding.”

Geen abonnement
Bekkers: “Autobedrijven beheren via de online Inruilautomonitor het hele proces. Ze kunnen de biedingen uit hun eigen netwerk eenvoudig vergelijken met die uit de Autorola-groep en kiezen zelf op welk bod ze ingaan.”

De Autorola Inruilservice is alleen bedoeld voor autobedrijven (niet voor consumenten) en gaat vandaag in Nederland en België live.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.