Automotive 2: importeurs verwachten hoger marktaandeel dan Bovag

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Bovag maakt elk jaar een inschatting van de marktaandelen per merk. Uit navraag bij importeurs en dealers naar hun verwachting, blijkt dat de meeste merken zichzelf een hoger marktaandeel toebedelen dan de branchevereniging. Het meest optimistisch zijn Jeep, Lexus en Seat.

Lees alle importeurs-doelstellingen en een analyse daarvan in de nieuwe Automotive.

Verder in de nieuwe Automotive veel aandacht voor het thema carrière. Hierin staat onder meer een analyse van de veranderende functies in de autobranche en wat de functiewensen en -eisen zijn van werkgevers en -nemers.

Klik op de volgende link om de digitale editie van Automotive Management te lezen. Vrijdag verschijnt de printversie.

Verder in het tweede nummer van 2014:

  • Een interview met John Kruijssen, ceo van Markeur.
  • Het juryrapport en beeldverslag van het Automotive Manager van het Jaar Gala.
  • Dagboek van Bosal-directeur Dick Monté.
  • Een analyse van het dealerlandschap door Ton de Wit, voormalige directeur van Louwman-captive Alcredis.
  • Een kennismaking met Martijn Snijders, de nieuwe eigenaar van ABS All Brake System.
  • Een analyse van de derde generatie Mini
  • Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong.
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Automotive 2: importeurs verwachten hoger marktaandeel dan Bovag | Automotive Online

Automotive 2: importeurs verwachten hoger marktaandeel dan Bovag

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Bovag maakt elk jaar een inschatting van de marktaandelen per merk. Uit navraag bij importeurs en dealers naar hun verwachting, blijkt dat de meeste merken zichzelf een hoger marktaandeel toebedelen dan de branchevereniging. Het meest optimistisch zijn Jeep, Lexus en Seat.

Lees alle importeurs-doelstellingen en een analyse daarvan in de nieuwe Automotive.

Verder in de nieuwe Automotive veel aandacht voor het thema carrière. Hierin staat onder meer een analyse van de veranderende functies in de autobranche en wat de functiewensen en -eisen zijn van werkgevers en -nemers.

Klik op de volgende link om de digitale editie van Automotive Management te lezen. Vrijdag verschijnt de printversie.

Verder in het tweede nummer van 2014:

  • Een interview met John Kruijssen, ceo van Markeur.
  • Het juryrapport en beeldverslag van het Automotive Manager van het Jaar Gala.
  • Dagboek van Bosal-directeur Dick Monté.
  • Een analyse van het dealerlandschap door Ton de Wit, voormalige directeur van Louwman-captive Alcredis.
  • Een kennismaking met Martijn Snijders, de nieuwe eigenaar van ABS All Brake System.
  • Een analyse van de derde generatie Mini
  • Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong.
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.