Arval wisselt ASN in voor Care

Redactie Redactie
• Laatste update:

Abonnees kunnen hier een overzicht bekijken van de leveranciers van de toptien leasemaatschappijen.

Matthijs Wouters, operationeel directeur bij Arval, beschouwt innovatie als een van de belangrijkste peilers bij de keuze voor een partner. “In de tender hebben we geconstateerd dat Care erg innovatief denkt.”
Zo ligt er nu een plan bij de partijen om ‘one night schadeherstel’ in te voeren. “Berijders met redelijk snel te herstellen schades kunnen we mobiel houden. Door ’s avonds de auto op te halen, ’s nachts te herstellen in de werkplaats en ’s ochtends weer af te leveren. Het kost de berijder geen tijd, wij hebben een extra dienstverlening richting de klant en het schadeherstelbedrijf maakt optimaler gebruik van – vaak dure – apparatuur. Het is nog een idee dat verder uitgekristalliseerd moet worden, maar het heeft zeker potentie. En het geeft bovendien aan dat Care meedenkt richting de toekomst, dat is een van de redenen om de samenwerking met Care te starten.”

Er loopt momenteel ook een pilot bij Care waarbij berijders het schadeherstel van hun auto realtime kunnen volgen. “De uitslagen van deze pilot verwachten we in het tweede kwartaal van dit jaar. Voor berijders is het belangrijk om te weten wat de status van hun auto is. Dat geldt niet alleen voor schadeauto’s, ook voor nieuwe auto’s die nog moeten worden afgeleverd.” Als de pilot naar wens wordt afgerond gaat Arval onderzoeken hoe de online portal van Care in de portal van Arval kan worden geïntegreerd. “Met Schadenet hebben we een zelfde soort pilot lopen, de bedoeling is alles te integreren en er één systeem van te maken”, aldus Wouters.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Arval wisselt ASN in voor Care | Automotive Online

Arval wisselt ASN in voor Care

Redactie Redactie
• Laatste update:

Abonnees kunnen hier een overzicht bekijken van de leveranciers van de toptien leasemaatschappijen.

Matthijs Wouters, operationeel directeur bij Arval, beschouwt innovatie als een van de belangrijkste peilers bij de keuze voor een partner. “In de tender hebben we geconstateerd dat Care erg innovatief denkt.”
Zo ligt er nu een plan bij de partijen om ‘one night schadeherstel’ in te voeren. “Berijders met redelijk snel te herstellen schades kunnen we mobiel houden. Door ’s avonds de auto op te halen, ’s nachts te herstellen in de werkplaats en ’s ochtends weer af te leveren. Het kost de berijder geen tijd, wij hebben een extra dienstverlening richting de klant en het schadeherstelbedrijf maakt optimaler gebruik van – vaak dure – apparatuur. Het is nog een idee dat verder uitgekristalliseerd moet worden, maar het heeft zeker potentie. En het geeft bovendien aan dat Care meedenkt richting de toekomst, dat is een van de redenen om de samenwerking met Care te starten.”

Er loopt momenteel ook een pilot bij Care waarbij berijders het schadeherstel van hun auto realtime kunnen volgen. “De uitslagen van deze pilot verwachten we in het tweede kwartaal van dit jaar. Voor berijders is het belangrijk om te weten wat de status van hun auto is. Dat geldt niet alleen voor schadeauto’s, ook voor nieuwe auto’s die nog moeten worden afgeleverd.” Als de pilot naar wens wordt afgerond gaat Arval onderzoeken hoe de online portal van Care in de portal van Arval kan worden geïntegreerd. “Met Schadenet hebben we een zelfde soort pilot lopen, de bedoeling is alles te integreren en er één systeem van te maken”, aldus Wouters.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.