Ook Autodata roert zich op inruilmarkt

Redactie Redactie
• Laatste update:

Autodata richt zich met Inruilmodule op het gros van de autobedrijven die dit nog niet automatisch aanbieden. “Als een consument aangeeft interesse te hebben in een auto, dan heeft het bedrijf ook gelijk inzicht in de inruiler”, vertelt commercieel directeur Erik van den Heuvel. Autobedrijven kunnen zelf bepalen wat ze allemaal willen weten.

Ook biedt Autodata autobedrijven de mogelijkheid om consumenten de module in te laten vullen, zonder dat de consument interesse heeft in een andere auto. “Dan wordt het echt een inkoopmodule”, aldus Van den Heuvel. 

Recentelijk lanceerde ook Autoveiling Nederland en Marktplaats al een inkoopsite. “Het verschil is dat dit echt vanuit het autobedrijf gaat.”

 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.