Nieuwe kans voor gesponsorde auto

Redactie Redactie
• Laatste update:

Berijders kunnen hun auto ter beschikking stellen om te laten bestickeren en/of wrappen met logo’s en informatie van de adverteerder. Daarvoor krijgen zij een vergoeding variërend van 44 tot 120 euro per maand afhankelijk van de grootte van het oppervlak dat beplakt wordt.

“We zijn inmiddels twee maanden online en hebben dertig aanmeldingen van geïnteresseerde automobilisten”, vertelt Sjip Suidgeest, mede-oprichter van de onderneming. Adverteerders hebben zich nog niet gemeld. “Maar we willen ook eerst een flinke portfolio opbouwen met automobilisten zodat we adverteerders genoeg spreiding van hun reclame kunnen bieden.”

Nette rijders
Bij hun aanmelding moeten automobilisten aangeven wat voor auto ze hebben en hoe ze ermee omgaan. “We willen nette rijders met nette auto`s. De auto moet niet te oud zijn en er representatief uitzien. En het is belangrijk dat er genoeg kilometers mee worden gereden”, zegt Suidgeest. Veel woon-werkverkeer is dus een pré. Maar de werkgever zal er misschien niet heel blij mee zijn als zijn medewerker met reclame voor een ander gaat rijden? “Dat kan ik me voorstellen, maar wij gaan ervan uit dat mensen dat goed afstemmen met hun werkgever.”

Eerder genoemde, vergelijkbare initiatieven kwamen maar moeizaam van de grond. Waarom gaat Rijdendereclame het wel redden? “We hebben uitgebreide vaardigheden met websites en ervaring op het gebied van webmarketing. Dat gaat ons helpen.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Nieuwe kans voor gesponsorde auto | Automotive Online

Nieuwe kans voor gesponsorde auto

Redactie Redactie
• Laatste update:

Berijders kunnen hun auto ter beschikking stellen om te laten bestickeren en/of wrappen met logo’s en informatie van de adverteerder. Daarvoor krijgen zij een vergoeding variërend van 44 tot 120 euro per maand afhankelijk van de grootte van het oppervlak dat beplakt wordt.

“We zijn inmiddels twee maanden online en hebben dertig aanmeldingen van geïnteresseerde automobilisten”, vertelt Sjip Suidgeest, mede-oprichter van de onderneming. Adverteerders hebben zich nog niet gemeld. “Maar we willen ook eerst een flinke portfolio opbouwen met automobilisten zodat we adverteerders genoeg spreiding van hun reclame kunnen bieden.”

Nette rijders
Bij hun aanmelding moeten automobilisten aangeven wat voor auto ze hebben en hoe ze ermee omgaan. “We willen nette rijders met nette auto`s. De auto moet niet te oud zijn en er representatief uitzien. En het is belangrijk dat er genoeg kilometers mee worden gereden”, zegt Suidgeest. Veel woon-werkverkeer is dus een pré. Maar de werkgever zal er misschien niet heel blij mee zijn als zijn medewerker met reclame voor een ander gaat rijden? “Dat kan ik me voorstellen, maar wij gaan ervan uit dat mensen dat goed afstemmen met hun werkgever.”

Eerder genoemde, vergelijkbare initiatieven kwamen maar moeizaam van de grond. Waarom gaat Rijdendereclame het wel redden? “We hebben uitgebreide vaardigheden met websites en ervaring op het gebied van webmarketing. Dat gaat ons helpen.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.