ABS Autoherstel gaat in banden en ruiten

Redactie Redactie
• Laatste update:

Naast banden- en ruitenservice worden ook one-day repair en hagelschadeherstel onderdeel van het ABS-stramien. “Een deel van deze diensten hebben we natuurlijk al aan boord. Ook zijn er al vestigingen die glasherstel of merkerkend herstel doen, maar de bedoeling is dat het proces hiervoor binnen de keten uniform is”, zegt Mebius. Op dit moment wordt bekeken hoe de nieuwe dienstverlening concreet wordt ingevuld.

Strategisch plan 2020
Mebius heeft samen met de leden van ABS Autoherstel het Strategisch Plan 2020 opgesteld, waarin staat beschreven hoe de keten de nummer 1 moet worden. Zo wil de keten onder meer als regisseur in het schadeproces kunnen optreden als opdrachtgevers dat wensen. “We moeten de meest logische partij worden om zaken mee te doen. Ook in omzet en het marktaandeel binnen de gestuurde schade willen we de grootste zijn.” Mebius wil niet kwijt hoe groot het marktaandeel nu is.

Lees het interview met Wijnand Mebius in Automotive 6, die vrijdag verschijnt. Abonnees kunnen het magazine al online lezen.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

ABS Autoherstel gaat in banden en ruiten | Automotive Online

ABS Autoherstel gaat in banden en ruiten

Redactie Redactie
• Laatste update:

Naast banden- en ruitenservice worden ook one-day repair en hagelschadeherstel onderdeel van het ABS-stramien. “Een deel van deze diensten hebben we natuurlijk al aan boord. Ook zijn er al vestigingen die glasherstel of merkerkend herstel doen, maar de bedoeling is dat het proces hiervoor binnen de keten uniform is”, zegt Mebius. Op dit moment wordt bekeken hoe de nieuwe dienstverlening concreet wordt ingevuld.

Strategisch plan 2020
Mebius heeft samen met de leden van ABS Autoherstel het Strategisch Plan 2020 opgesteld, waarin staat beschreven hoe de keten de nummer 1 moet worden. Zo wil de keten onder meer als regisseur in het schadeproces kunnen optreden als opdrachtgevers dat wensen. “We moeten de meest logische partij worden om zaken mee te doen. Ook in omzet en het marktaandeel binnen de gestuurde schade willen we de grootste zijn.” Mebius wil niet kwijt hoe groot het marktaandeel nu is.

Lees het interview met Wijnand Mebius in Automotive 6, die vrijdag verschijnt. Abonnees kunnen het magazine al online lezen.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.