Automotive 6: Per auto 740 euro aan reclame

Redactie Redactie
• Laatste update:

Verder blijkt uit de cijfers dat ongeveer de helft van het marketingbudget door importeurs wordt aangewend voor actiematige campagnes. Lees het hele onderzoek in Automotive 6.

Het magazine met het dossier Marketing verschijnt aanstaande vrijdag; abonnees kunnen de digitale versie nu al online lezen.

Verder in het dossier marketing:

  • Verschillende partijen springen in het gat dat de AutoRAI heeft achtergelaten. Welke evenementen gaan het redden?
  • Ernst Gleijm, marketingdirecteur bij Innovam, deed onderzoek naar de gevolgen van marketingontwikkelingen voor de autobranche.
  • Marketinggoeroe Paul Moers schreef een opiniepagina

Daarnaast in dit nummer veel aandacht voor schadeherstel:

  • Een analyse over Hiqure. Waarom komt het kwaliteitskeurmerk zo moeilijk van de grond?
  • Interview met ABS Autoherstel-directeur Wijnand Mebius
  • Een verslag van het vierde Automotive Schadeseminar

En ook:

  • De DSN Dealerholding top 50
  • Moeten dealers zich zorgen maken nu de BER is beëindigd? Twee experts geven hun mening
  • De nieuwe eigenaar van Sator, LKQ Corporation, heeft grote groeiplannen
  • columns van Hans Adriani en Arjen de Jong
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.