Glasgarage lanceert concept voor tussenpersonen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Een klant met ruitschade kan door de tussenpersoon direct worden doorverbonden met Glasgarage. Als de receptionist naam en telefoonnummer van de klant in het Sterrenservice-systeem invoert, wordt de klant binnen vijf minuten door Glasgarage teruggebeld.

Het uiteindelijke doel: groeien in de ruitschademarkt. “Zo’n driekwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n assurantietussenpersoon om voor een bepaalde autoruitschadehersteller te kiezen. Dan moeten wij worden genoemd”, zegt commercieel manager Leo Smid van Glasgarage. 

Om er voor te zorgen dat de tussenpersoon de naam van Glasgarage laat vallen, wordt ook een loyaliteitsprogramma opgezet. Afhankelijk van het gestuurde volume ontvangt de tussenpersoon een `feestpakket` voor het personeel.

Glasgarage heeft inmiddels 120 vestigingen in Nederland. Het bedrijf wil uiteindelijk doorgroeien naar 150 vestigingen. In de eerste 4 maanden van dit jaar voegde de formule 7 nieuwe vestigingen toe aan het netwerk.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Glasgarage lanceert concept voor tussenpersonen | Automotive Online

Glasgarage lanceert concept voor tussenpersonen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Een klant met ruitschade kan door de tussenpersoon direct worden doorverbonden met Glasgarage. Als de receptionist naam en telefoonnummer van de klant in het Sterrenservice-systeem invoert, wordt de klant binnen vijf minuten door Glasgarage teruggebeld.

Het uiteindelijke doel: groeien in de ruitschademarkt. “Zo’n driekwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n assurantietussenpersoon om voor een bepaalde autoruitschadehersteller te kiezen. Dan moeten wij worden genoemd”, zegt commercieel manager Leo Smid van Glasgarage. 

Om er voor te zorgen dat de tussenpersoon de naam van Glasgarage laat vallen, wordt ook een loyaliteitsprogramma opgezet. Afhankelijk van het gestuurde volume ontvangt de tussenpersoon een `feestpakket` voor het personeel.

Glasgarage heeft inmiddels 120 vestigingen in Nederland. Het bedrijf wil uiteindelijk doorgroeien naar 150 vestigingen. In de eerste 4 maanden van dit jaar voegde de formule 7 nieuwe vestigingen toe aan het netwerk.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.