Glasgarage lanceert concept voor tussenpersonen
Een klant met ruitschade kan door de tussenpersoon direct worden doorverbonden met Glasgarage. Als de receptionist naam en telefoonnummer van de klant in het Sterrenservice-systeem invoert, wordt de klant binnen vijf minuten door Glasgarage teruggebeld.
Het uiteindelijke doel: groeien in de ruitschademarkt. “Zo’n driekwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n assurantietussenpersoon om voor een bepaalde autoruitschadehersteller te kiezen. Dan moeten wij worden genoemd”, zegt commercieel manager Leo Smid van Glasgarage.
Om er voor te zorgen dat de tussenpersoon de naam van Glasgarage laat vallen, wordt ook een loyaliteitsprogramma opgezet. Afhankelijk van het gestuurde volume ontvangt de tussenpersoon een `feestpakket` voor het personeel.
Glasgarage heeft inmiddels 120 vestigingen in Nederland. Het bedrijf wil uiteindelijk doorgroeien naar 150 vestigingen. In de eerste 4 maanden van dit jaar voegde de formule 7 nieuwe vestigingen toe aan het netwerk.