Vakgarage: 200 leden in zicht

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vakgarage verloor dit jaar door uiteenlopende redenen drie leden, maar verwelkomde er 48 als lid, waaronder een groot aantal dealers. Naast elf ex-Daihatsu-dealers zijn er inmiddels nog 24 andere dealers en erkend reperateurs aangesloten. Den Uil heeft hier wel een verklaring voor. “Een dealer redt het steeds vaker niet meer alleen als dealer. Er zijn dealers die hun contract kwijtraken, maar ook is het voor dealers moeilijk om hun aftersalesvolume op peil te houden.”

Veel dealers
Inmiddels melden meer dealers zich als geïnteresseerde dan universele autobedrijven. Een trend die vorig jaar al werd ingezet. “We hebben een goede mix aan leads. Wat opvalt is dat ook de kwalitatief goede universele bedrijven inmiddels aankloppen. Die konden het voorheen zelfstandig redden, maar ook zij merken dat het alleen steeds zwaarder wordt. De investeringen in scholing, technische ondersteuning en marketing worden steeds groter. Daar ligt onze kracht.”

Volgend jaar hoopt Den Uil met Vakgarage te groeien naar 250 leden. Ook worden de marketinginspanningen verhoogd. Wij willen dat onze leden een optimale vindbaarheid hebben online. Wij investeren daar fors in. Wij kunnen dat door onze schaalgrootte relatief goedkoop doen voor onze leden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Vakgarage: 200 leden in zicht | Automotive Online

Vakgarage: 200 leden in zicht

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vakgarage verloor dit jaar door uiteenlopende redenen drie leden, maar verwelkomde er 48 als lid, waaronder een groot aantal dealers. Naast elf ex-Daihatsu-dealers zijn er inmiddels nog 24 andere dealers en erkend reperateurs aangesloten. Den Uil heeft hier wel een verklaring voor. “Een dealer redt het steeds vaker niet meer alleen als dealer. Er zijn dealers die hun contract kwijtraken, maar ook is het voor dealers moeilijk om hun aftersalesvolume op peil te houden.”

Veel dealers
Inmiddels melden meer dealers zich als geïnteresseerde dan universele autobedrijven. Een trend die vorig jaar al werd ingezet. “We hebben een goede mix aan leads. Wat opvalt is dat ook de kwalitatief goede universele bedrijven inmiddels aankloppen. Die konden het voorheen zelfstandig redden, maar ook zij merken dat het alleen steeds zwaarder wordt. De investeringen in scholing, technische ondersteuning en marketing worden steeds groter. Daar ligt onze kracht.”

Volgend jaar hoopt Den Uil met Vakgarage te groeien naar 250 leden. Ook worden de marketinginspanningen verhoogd. Wij willen dat onze leden een optimale vindbaarheid hebben online. Wij investeren daar fors in. Wij kunnen dat door onze schaalgrootte relatief goedkoop doen voor onze leden.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.