Sanoma blaast GTO nieuw leven in

Redactie Redactie
• Laatste update:

GTO komt terug als speciale uitgave naast Autoweek en verschijnt drie keer per jaar onder de naam Autoweek GTO. Autoweek-abonnees krijgen het blad cadeau, maar Autoweek GTO wordt ook los verkocht in de winkel.

Door deze constructie is de titel weer interessant voor adverteerders, zegt Sandor van Es, die samen met Robert van den Ham de hoofdredactie gaat voeren: “Op deze manier hebben we een gegarandeerde oplage van zo`n 50 duizend exemplaren waardoor we gelijk op de kaart staan.” Van Es en Van den Ham blijven naast hun werkzaamheden voor GTO adjunct- en hoofdredacteur van Autoweek. 

Autoweek GTO is feitelijk een vervanging van de Autoweek Specials die de afgelopen twee jaar zijn uitgekomen. “Behalve de Autoweek eindejaarsspecial, die wordt in de huidige vorm voortgezet. AutoWeek Classics & Youngtimers wordt geïntegreerd met Classic Trader, dus die twee uitgaven brengen we volgend jaar niet meer in de huidige vorm uit. De thema’s van de andere specials, zoals Supercars, en nieuwe ideeën die we hadden, vallen onder de scope van GTO: passie voor pk’s, van en voor liefhebbers”, aldus Van Es.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Sanoma blaast GTO nieuw leven in | Automotive Online

Sanoma blaast GTO nieuw leven in

Redactie Redactie
• Laatste update:

GTO komt terug als speciale uitgave naast Autoweek en verschijnt drie keer per jaar onder de naam Autoweek GTO. Autoweek-abonnees krijgen het blad cadeau, maar Autoweek GTO wordt ook los verkocht in de winkel.

Door deze constructie is de titel weer interessant voor adverteerders, zegt Sandor van Es, die samen met Robert van den Ham de hoofdredactie gaat voeren: “Op deze manier hebben we een gegarandeerde oplage van zo`n 50 duizend exemplaren waardoor we gelijk op de kaart staan.” Van Es en Van den Ham blijven naast hun werkzaamheden voor GTO adjunct- en hoofdredacteur van Autoweek. 

Autoweek GTO is feitelijk een vervanging van de Autoweek Specials die de afgelopen twee jaar zijn uitgekomen. “Behalve de Autoweek eindejaarsspecial, die wordt in de huidige vorm voortgezet. AutoWeek Classics & Youngtimers wordt geïntegreerd met Classic Trader, dus die twee uitgaven brengen we volgend jaar niet meer in de huidige vorm uit. De thema’s van de andere specials, zoals Supercars, en nieuwe ideeën die we hadden, vallen onder de scope van GTO: passie voor pk’s, van en voor liefhebbers”, aldus Van Es.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.