De Vries in joint venture met Amerikaanse marketinggoeroe
Dat bevestigt De Vries aan Automotive.
De Vries heeft Pasch in de VS leren kennen. In de afgelopen jaren was Pasch op uitnodiging van De Vries al meerdere keren in Nederland. Volgens De Vries is er veel behoefte aan de kennis van Pasch. “PCG loopt voorop als het gaat om online strategiën. Met PCG Holland kunnen wij dealerbedrijven helpen in de transitie naar een nieuwe businessmodel, dat ze dringend nodig hebben door snel veranderend koop- en zoekgedrag bij consumenten.”
PCG Holland haalt het analyse-programma Roi-Bot naar Nederland, een dashboard waarmee de prestaties van alle advertentie-uitingen gemeten kunnen worden en dat adviseert bij de prijsstelling van occasions. Ook lopen gesprekken met kennisinstituten om gecertificeerde lesprogramma`s op te stellen. Met Innovam wordt inmiddels gewerkt aan een lesprogramma.
Het bedrijf gaat in de komende periode de eerste medewerkers aannemen. Zij gaan de trainingen en helpdesk verzorgen.
Pasch, die in oktober spreker was op het Automotive Dealerholdingseminar (zie foto), is 25 maart spreker tijdens het Remarketing Event.